REGULAMIN POBYTU W DWORKU MORSKIM

Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w Naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.

  1. „Dworek Morski” prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych.
  2. Goście korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb pracowników obiektu.
  3. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez gości zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
  4. Opłaty za zakwaterowanie w pensjonacie określa „Cennik usług” stanowiący załącznik do niniejszego regulaminu.
  5. Należność za pobyt oraz opłata uzdrowiskowa pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem, najpóźniej jednak w dniu następnym do godziny 12.00. Prosimy bardzo o dotrzymanie tego obowiązku.
  6. Goście zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u naszego pracownika. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać dokumentem z fotografią (Ust. Z dn. 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz. 960). Zameldowanie w obiekcie oraz otrzymanie kluczy jest równoznaczne z zapoznaniem i stosowaniem się do zasad niniejszego regulaminu z pełnymi tego skutkami.
  7. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych gości. Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.
  8. W ośrodku obowiązuje doba hotelowa od godz. 14:00 w dniu przyjazdu do godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
  9. Chęć przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Możemy nie uwzględnić życzenia przedłużenia najmu pokoju w przypadku braku wolnych miejsc.
  10. Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony, jedynie zamykany w godzinach ciszy nocnej. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
  11. Informujemy, że nie odpowiadamy za pozostawione w pokoju noclegowym mienie klienta. Przedmioty użytku osobistego pozostawione w pokoju przez wyjeżdzającego gościa będą odesłane na wskazany adres na koszt Klienta. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, rzeczy przechowywane będą przez okres 1 miesiąca, a następnie niszczone.
  12. W budynku obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 22:00 – 06:00. Każdy z Państwa otrzymuje wraz z kluczem do pokoju również klucz do drzwi wejściowych, prosimy o zamykanie ich za sobą podczas wyjścia/wejścia z/do budynku.
  13. Bezzwłocznie reagujemy na uwagi i zastrzeżenia dotyczące poziomu usług, funkcjonowania urządzeń, czystości i porządku przez natychmiastowe podjęcie czynności zapewniających usunięcie usterek technicznych i porządkowych.
  14. Zapewniamy:
    • warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
    • wykonywanie czynności związanych ze sprzątaniem pokoi klienta, względnie naprawę urządzeń, podczas nieobecności Gościa, bądź w jego obecności, jeśli wyrazi takie życzenie.
  15. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie kompletu kluczy) powstałe z jego winy lub winy odwiedzających. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju po wcześniejszej konsultacji z najemcami zostaną oni obciążeni kosztami naprawy.
  16. W momencie przekazania klucza do pokoju stają się Państwo jego gospodarzami, na życzenie pokój może zostać sprzątnięty, w tym celu należy uzgodnić tą usługę z personelem.
  17. Klient nie może przekazać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  18. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w pokojach nie wolno używać grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy RTV oraz komputerowych.
  19. Ze względu na komfort i bezpieczeństwo naszych Gości obowiązuje ZAKAZ PALENIA na terenie całego obiektu, poza miejscem do tego przeznaczonym.
  20. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja terminu i pokoju. Nie gwarantujemy zapewnienia zakwaterowania osobom nie posiadającym rezerwacji. W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zadatku w wysokości – za jeden dzień pobytu.
  21. Zadatek zwracany jest w całości w przypadku gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu.
  22. Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej, jeśli odwołanie nastąpiło na 7 i mniej dni przed zarezerwowanym terminem, jednocześnie informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu po dokonaniu meldunku nie dokonujemy zwrotów.
  23. W obiekcie zabronione jest:
    • zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody kierownictwa,
    • przebywanie gości (osób nie będących klientami pensjonatu) w pokojach od godz. 20:00 do 06:00 dnia następnego,
    • zachowanie gości i osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości, możemy odmówić bowiem dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę,
    • zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite,
    • posiadanie broni i innych przedmiotów mogących stanowić niebezpieczeństwo dla zdrowia i życia
  24. Zastrzegamy sobie prawo do odnowy zakwaterowania osobom:
    • będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
    • które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny
  25. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia obiektu bez zwrotów kosztów.
  26. Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących codo jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas nie zależnych, np. przerwy w dostawie prądu czy wody.